Στο επίκεντρο της πολιτικής προστασίας και της θωράκισης του Υμηττού βρέθηκε η πρώτη δια ζώσης συνάντηση εργασίας μεταξύ του Υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ευάγγελου Τουρνά, και του Προέδρου του ΣΠΑΥ και Δημάρχου Παιανίας, κ. Ισίδωρου Μάδη.
«ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ!»
Κατά τη
διάρκεια της συνάντησης, η οποία διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα στο Υπουργείο
Κλιματικής Κρίσης, ο κ. Μάδης παρουσίασε το ολοκληρωμένο πλάνο των
αυξημένων αναγκών και των άμεσων προτεραιοτήτων για την προστασία του Υμηττού.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις κρίσιμες παραμέτρους της τρέχουσας αντιπυρικής
περιόδου, με τον Πρόεδρο του ΣΠΑΥ να θέτει επιτακτικά ζητήματα που αφορούν:
- Την ενίσχυση και συντήρηση
των υποδομών και του δασικού οδικού δικτύου.
- Τον εκσυγχρονισμό του
εξοπλισμού και του στόλου οχημάτων.
- Τη διασφάλιση της απαραίτητης χρηματοδότησης.
- Την έμπρακτη υποστήριξη των
εθελοντικών ομάδων, που αποτελούν την «καρδιά» της πυροπροστασίας του
βουνού.
Ο Υπουργός,
κ. Τουρνάς, αναγνωρίζοντας τη σοβαρότητα των θεμάτων, άκουσε με προσοχή
τις προτάσεις, επιβεβαιώνοντας την πρόθεση του Υπουργείου για στενή
συνεργασία, αξιοποιώντας τη μακρά εμπειρία του στον τομέα της διαχείρισης
κρίσεων.
Στη
συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Αντιστράτηγος ε.α. Π.Σ. και Επιχειρησιακός
Σύμβουλος του ΣΠΑΥ, Φώτης Δημαρέσης, η Ειδική Συνεργάτης του Προέδρου, Στέλλα
Κατσίφα, και ο Διευθυντής του Γραφείου του Υπουργού, Γιάννης Λουκάκης.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Με κοινό παρανομαστή τη διαρκή επιχειρησιακή ετοιμότητα και τον αποτελεσματικό συντονισμό, οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι η προστασία του Υμηττού αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής κρίσης.








0 Σχόλια