Ο Δήμος Αγίου Δημητρίου ξεκαθαρίζει προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν θα επιδείξει καμία ανοχή σε πρακτικές προχειρότητας και ανευθυνότητας που θέτουν σε κίνδυνο τη δημόσια ασφάλεια και υποβαθμίζουν την εικόνα της πόλης μας.
«ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ!»
Στο πλαίσιο
των καθημερινών ελέγχων, ο Δήμος προχώρησε ήδη στην επιβολή προστίμου ύψους
1.500€ σε ανάδοχο εταιρεία, λόγω μη τήρησης των προβλεπόμενων μέτρων
ασφαλείας κατά την εκτέλεση εργασιών. Παράλληλα, η Δημοτική Αστυνομία
βεβαίωσε παραβάσεις του ΚΟΚ για πλημμελή τοποθέτηση μέσων σήμανσης στις
εξής οδούς:
- Κωνσταντίνου & Ελένης 43
- Αρμοδίου 33
- Πλουτάρχου 67
- Ψαρρού 24
Επισημαίνεται
ότι ο Δήμος Αγίου Δημητρίου δεν εμπλέκεται στην εκτέλεση των
συγκεκριμένων έργων, ούτε φέρει ευθύνη για τον τρόπο αποκατάστασης των σημείων
από τους οργανισμούς κοινής ωφέλειας. Ωστόσο, ο ρόλος του Δήμου ως εγγυητή
της ασφάλειας των πολιτών είναι αδιαπραγμάτευτος. Όταν διαπιστώνονται
επικίνδυνες παραλείψεις, η παρέμβαση των υπηρεσιών μας είναι άμεση και
αυστηρή.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
«Δεν θα
επιτρέψουμε να μετατρέπεται η πόλη μας σε εργοτάξιο χωρίς κανόνες», αναφέρει η διοίκηση του Δήμου. «Οι
έλεγχοι συνεχίζονται καθημερινά σε κάθε γειτονιά, με ακόμη μεγαλύτερη
αυστηρότητα, ώστε να διασφαλιστεί η σωστή αποκατάσταση των δρόμων και η
προστασία των πολιτών».








0 Σχόλια