Σε ένα
κατάμεστο «Μάκης Λιούγκας», ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Γιώργος Καραμπέτσος,
βράβευσε τον Υπουργό Ανάπτυξης και τον Δήμαρχο Γλυφάδας για τη διαχρονική
στήριξή τους στο άθλημα και την άψογη συνδιοργάνωση του European League 2026.
Σε κλίμα συγκίνησης και αθλητικής γιορτής, η Ελληνική Ομοσπονδία Πετοσφαίρισης πραγματοποίησε ειδική τελετή βράβευσης στο περιθώριο της αναμέτρησης της Εθνικής μας ομάδας Ανδρών με τη Βόρεια Μακεδονία, στο κατάμεστο κλειστό γυμναστήριο Γλυφάδας «Μάκης Λιούγκας».
«ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ!»
Ο Πρόεδρος
της ΕΟΠΕ, Γιώργος Καραμπέτσος, απένειμε τιμητική διάκριση στον Δήμαρχο
Γλυφάδας, Γιώργο Παπανικολάου, αναγνωρίζοντας την καθοριστική συμβολή
του Δήμου στη συνδιοργάνωση και την άψογη φιλοξενία του 2ου τουρνουά
European League 2026.
Παράλληλα,
σε μια συμβολική κίνηση, η Ομοσπονδία παρέδωσε στον Υπουργό Ανάπτυξης, Τάκη
Θεοδωρικάκο, μια μπάλα βόλεϊ υπογεγραμμένη από όλους τους διεθνείς
αθλητές του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος, ως ελάχιστο δείγμα
αναγνώρισης για τη διαχρονική στήριξη και την έμπρακτη αγάπη του
προς το άθλημα της πετοσφαίρισης.
Οι βραβεύσεις αυτές ανέδειξαν την άριστη και στενή συνεργασία της ΕΟΠΕ με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και την Πολιτεία, η οποία αποτελεί θεμέλιο λίθο για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού βόλεϊ.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Στο αγωνιστικό κομμάτι, η Εθνική Ανδρών αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους περίπου 2.000 φιλάθλους, επικρατώντας με 3-0 σετ της Βόρειας Μακεδονίας, κάνοντας το απόλυτο «2 στα 2» στη Γλυφάδα και στρέφοντας πλέον την προσοχή της στις επόμενες ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις.







0 Σχόλια