“Γεμίσαμε δρόμους στην Ελλάδα, πόσους άλλους να κάνουμε;” αναρωτήθηκε εχθές κατά τη διάρκεια της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒΑΞ, Κωνσταντίνος Μιτζάλης.
Mάλιστα όπως
είπε όσους περισσότερους δρόμους φτιάχνεις, τόσα περισσότερα αυτοκίνητα
εμφανίζεται, ασπαζόμενος το βασικό μότο των συγκοινωνιολόγων.
Όπως
υποστήριξε πλέον τον ενδιαφέρον πρέπει να στραφεί στα σιδηροδρομικά έργα όπου η
χώρα έχει έλλειψη. “Βλέπω ότι τα σιδηροδρομικά έργα θα είναι το μέλλον” ανέφερα
και όπως είπε υπάρχουν σημαντικά έργα σε αυτόν τον τομέα που μπορούν να γίνουν
στη χώρα.
Κατά τον
κ.Μιτζάλη θα πρέπει να δοθεί έμφαση στην ανάπτυξη των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Άλλωστε για την ΑΒΑΞ είναι
ένα προνομιακό πεδίο καθώς στην Αθήνα είναι “μονοκράτορας” έχοντας αναλάβει τα
δύο μεγάλα έργα της τελευταίας 10ετίας, τόσο για την επέκταση της γραμμής 3
στον Πειραιά όσο και για την κατασκευή της νέας γραμμής 4 Άλσος Βεϊκου-Γουδή.
Στα
σιδηροδρομικά έργα επίσης η ΑΒΑΞ έχει
σημαντική παρουσία καθώς έχει αναλάβει το έργο ηλεκτροκίνησης στη γραμμή
Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα αλλά και το έργο αποκατάστασης. Μάλιστα μιλώντας για
το τελευταίο σημείωσε πως το έργο προχωρά σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το οποίο
το χαρακτήρισε πιεστικό καθώς θα πρέπει όλα να έχουν ολοκληρωθεί μέσα στο
καλοκαίρι του 2026.
Αυτό καθώς
το έργο αποκατάστασης, όπως και τα υπόλοιπα που εκτελούνται από ΤΕΡΝΑ, ΜΕΤΚΑ
και ΑΚΤΩΡ χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης που λήγει σε εκείνη τη
χρονική στιγμή.
Παράλληλα ο
κ.Μιτζάλης έκανε εκτενή αναφορά στο έργο για τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
λέγοντας πως στο οποίο σκάβουν οι 2 μετροπόντικες μέχρι τώρα 4,5χλμ. Ο πρώτος
μετροπόντικας “Αθηνά” έχει πρόοδο 65% και εκτιμάται ότι θα ολοκληρώσει στα τέλη
του 2025.
Ο δεύτερος
μετροπόντικας “Νίκη” προχωρά και υπολογίζεται πως θα τελειώσει στο τέλος του
2026. Όπως ανέφερε ο κ.Μιτζάλης σχετικά με το χρονοδιάγραμμα “στο έργο υπήρχε
μια πρωτοτυπία, καθοριστική για το έργο και για τον χρόνο ολοκλήρωσης του”
μιλώντας για τον διαχωρισμό των πρόδρομων εργασιών από τις κύριες εργασίες που
ξεκίνησαν σχεδόν ταυτόχρονα με αποτέλεσμα να υπάρξουν διαδοχικές καθυστερήσεις.
Για το
χρονοδιάγραμμα είπε: “Αυτό σημαίνει πως πρέπει να ολοκληρωθούν οι πρώτες
εργασίες για να παραληφθούν οι σταθμοί και να κατασκευαστούν. Άρα παρελήφθησαν
οι σταθμοί με καθυστέρηση ως και 3 χρόνια. Δεν έχουμε παραλάβει τους σταθμούς
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ, ΓΟΥΔΗ. Προς το παρόν λοιπόν δεν υπάρχει εύκολη
απάντηση για το πότε θα ολοκληρωθεί αυτό το έργο”.
“Προσπαθούμε με την Ελληνικό Μετρό να καταλήξουμε σε κάποιο σωστό χρονοδιάγραμμα και κάνουμε προσπάθειες σύντμησης του χρόνου που χάθηκε όλο αυτό το διάστημα. Διαβεβαιώνω ότι θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να φέρουμε το πέρας του έργου όσο γίνεται πιο κοντά”.
ypodomes.com/
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
0 Σχόλια