Από σήμερα Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 τα δρομολόγια θα εκτελούνται από τις 7:00 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ.
«ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ!»
Η σημερινή Δημοτική
Αρχή αποδεικνύει έμπρακτα ότι οι ανάγκες της καθημερινότητας των πολιτών
αποτελούν βασική της προτεραιότητα. Με συγκεκριμένο σχεδιασμό και υπευθυνότητα
προχώρησε στην αναβάθμιση της Δημοτικής Συγκοινωνίας, ενός θεσμού με
έντονο κοινωνικό χαρακτήρα και σημαντική συμβολή στην ποιότητα ζωής των
κατοίκων.
Σε μια
περίοδο κατά την οποία οι μετακινήσεις γίνονται ολοένα πιο δύσκολες και το
κυκλοφοριακό πρόβλημα εντείνεται, η σημερινή Δημοτική Αρχή επέλεξε να επενδύσει
στη Δημοτική Συγκοινωνία και να ενισχύσει μια υπηρεσία που εξυπηρετεί
καθημερινά χιλιάδες πολίτες. Το έργο αυτό αποτελούσε διαχρονικό αίτημα των
δημοτών και κατοίκων, που αναγκάζονταν να μετακινηθούν με ίδια μέσα ή να
περπατήσουν μεγάλες αποστάσεις, γεγονός το οποίο δημιουργούσε προβλήματα
μετακίνησης ειδικά στους ηλικιωμένους, τους μαθητές και τους εργαζομένους.
Η αναβάθμιση
της Δημοτικής Συγκοινωνίας αφορά την εξασφάλιση τόσο των λεωφορείων μέσω προγραμματικής
σύμβασης με τον ΟΣΥ Α.Ε., όσο και την κάλυψη των αναγκών σε οδηγούς μέσω
διαγωνιστικής διαδικασίας.
Η νέα
σύμβαση προβλέπει τη στελέχωση της Δημοτικής Συγκοινωνίας με πέντε
επαγγελματίες οδηγούς, διασφαλίζοντας την πλήρη λειτουργία των δρομολογίων
για τους επόμενους δώδεκα μήνες. Με αυτόν τον τρόπο, οι δημότες μπορούν
να συνεχίσουν να μετακινούνται με ασφάλεια, αξιοπιστία και συνέπεια προς το κέντρο
της πόλης, το Μετρό, τις δημόσιες υπηρεσίες, τις αγορές και τις γειτονιές της
Ηλιούπολης.
Σε
συνεργασία με την Ο.Σ.Υ. Α.Ε. ο Δήμος Ηλιούπολης προχώρησε στη μίσθωση
για δύο χρόνια δύο λεωφορείων τύπου Solaris 8.6 m (MIDI), με σκοπό την
καλύτερη εξασφάλιση και εξυπηρέτηση των μεταφορικών αναγκών των κατοίκων της
πόλης. Η υλοποίηση της συγκεκριμένης συνεργασίας κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική,
καθώς θα συμβάλει στη διασφάλιση και αναβάθμιση των παρεχόμενων συγκοινωνιακών
υπηρεσιών του Δήμου, στη βελτίωση της προσβασιμότητας των δημοτών και στην
αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, αποφεύγοντας χρονοβόρες διαγωνιστικές
διαδικασίες αλλά και πολυδάπανες επιλογές.
Η Δημοτική
Συγκοινωνία θα εξυπηρετεί δύο βασικές γραμμές (Άνω Ηλιούπολη, Αγία
Μαύρα/Αγία Μαρίνα) που συνδέουν γειτονιές με το κέντρο και το Μετρό. Το
δίκτυο στοχεύει στην υποστήριξη ηλικιωμένων, μαθητών και εργαζομένων,
λειτουργώντας συμπληρωματικά για τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Η χρηματοδότηση
γίνεται από ίδιους πόρους του Δήμου, με στόχο τη δημιουργία ενός αξιόπιστου
εναλλακτικού μέσου μετακίνησης.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Σε δήλωσή
του, ο Δήμαρχος Ηλιούπολης τόνισε:
«Δεσμευτήκαμε...
ότι θα αναβαθμίσουμε τη Δημοτική Συγκοινωνία για τη βελτίωση της
καθημερινότητας και σήμερα το κάνουμε πράξη με στρατηγική μετά από έναν διετή
σχεδιασμό σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα του Δήμου Ηλιούπολης. (...) Η
απόφασή μας αυτή στηρίχθηκε από το σύνολο των δημοτικών συμβούλων της
παράταξής μας, χωρίς να την ψηφίσει κανένας από την αντιπολίτευση. (...) Η
επιλογή μας... ελπίζουμε ότι θα προσφέρει ανακούφιση στις θέσεις στάθμευσης
και αποσυμφόρηση στην καθημερινή κίνηση στους δρόμους από διαφορετικά
σημεία της πόλης.».
Η Δημοτική Αρχή, μέσω σχεδίου και υπευθυνότητας, παραμένει προσηλωμένη στην ενίσχυση της ποιότητας ζωής των πολιτών.








0 Σχόλια