Η Δόξα Ηλιούπολης επιβεβαίωσε την εξαιρετική της αγωνιστική κατάσταση με ένα κύπελο και δύο μετάλλια στο Εαρινό Τουρνουά Junior και δυναμική παρουσία στο Διασχολικό Πρωτάθλημα.
Με εξαιρετικές εμφανίσεις και σημαντικές διακρίσεις επέστρεψαν οι αθλητές και οι αθλήτριες του συλλόγου Δόξα Ηλιούπολης από το «Εαρινό Τουρνουά Junior», το οποίο διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία ο ΟΑ Κορωπίου το Σαββατοκύριακο 9 και 10 Μαΐου.
«ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ!»
Οι αθλητές
μας επέδειξαν υψηλό αγωνιστικό φρόνημα, καταλαμβάνοντας κορυφαίες θέσεις:
- Χρυσούλα Σουμπασάκη: Κατάκτηση 1ης θέσης και
κύπελλο.
- Νικόλαος Τσακίρης: Κατάκτηση 2ης θέσης και
μετάλλιο.
- Ειρήνη Πελέκη: Κατάκτηση 2ης θέσης και
μετάλλιο.
Παράλληλα,
στο Διασχολικό Πρωτάθλημα Τένις Ιδιωτικών Δημοτικών Σχολείων, ο 10χρονος
αθλητής μας Άρης Ζαχαράτος πραγματοποίησε μια σπουδαία εμφάνιση.
Αγωνιζόμενος σε μεγαλύτερη ηλικιακή κατηγορία (U12), κατάφερε να κερδίσει τον
πρώτο του αγώνα, ενώ στο δεύτερο παιχνίδι αντιμετώπισε με σθένος αθλητή που
βρίσκεται στη 15η θέση της Πανελλήνιας
Κατάταξης της ΕΦΟΑ.
Η διοίκηση
της Δόξας Ηλιούπολης συγχαίρει θερμά όλους τους αθλητές για την προσπάθειά
τους, καθώς και τους προπονητές για τη συστηματική δουλειά που αποδίδει
καρπούς. Επιπλέον, εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον Ο.Α. Κορωπίου
για την άψογη φιλοξενία και την άρτια διοργάνωση.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Συνεχίζουμε με την ίδια αφοσίωση την ενίσχυση του αθλητικού πνεύματος και την ανάδειξη των νέων ταλέντων του συλλόγου μας.








0 Σχόλια