Με ηλεκτρικά λεωφορεία θα αντικατασταθούν τα τρόλεϊ. Το φθινόπωρο αναμένεται να εγκριθεί ο διαγωνισμός για τους νέους συρμούς που θα έχουν κλιματισμό. Τι είπε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών για την 24ωρη λειτουργία του Μετρό τα Σάββατα
Για τις αλλαγές που δρομολογούνται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μίλησε σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Οπως είπε,
από τις 13 Σεπτεμβρίου και κάθε Σάββατο, το μετρό της Αθήνας
θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση και παράλληλα αποκάλυψε ότι εξετάζεται εφαρμογή του
ίδιου μέτρου και στη Θεσσαλονίκη.
«Τελευταίο
καλοκαίρι στα ΜΜΜ χωρίς κλιματισμό»
Ερωτώμενος
για τα ΜΜΜ στην Αθήνα που δεν έχουν κλιματισμό, ο αναπληρωτής υπουργός δεσμεύτηκε
προσωπικά ότι αυτό είναι το τελευταίο καλοκαίρι που οι πολίτες θα
βιώνουν το συγκεκριμένο πρόβλημα.
«Κατ’ αρχάς,
καλό είναι κάποια στιγμή να ζητήσετε τον λόγο απ’ αυτούς που παρήγγειλαν μετρό
χωρίς κλιματισμό. Γιατί αυτά δεν παραγγέλθηκαν τους τέσσερις μήνες που είμαι
εγώ στο υπουργείο. Παραγγέλθηκαν πριν κάποιες δεκαετίες. Στην Ελλάδα λοιπόν,
κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να παραγγείλει συρμούς πολλών εκατομμυρίων, χωρίς
κλιματισμό. Καλό είναι να ζητηθεί ο λόγος και απ’ αυτούς, κάποια στιγμή»,
δήλωσε ο κ. Κυρανάκης στον ΣΚΑΙ.
Στο πλαίσιο
αυτό, επισήμανε ότι από τους 52 συρμούς του Μετρό, οι 32 έχουν κλιματισμό και
πρόσθεσε ότι το φθινόπωρο αναμένεται η έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή του
διαγωνισμού για τους νέους συρμούς.
«Θα πάμε
όμως και σε μέτρα ανακαίνισης συρμών», συνέχισε. «Δηλαδή θα βγαίνουν απ’ το
δίκτυο κάποιοι συρμοί. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη συχνότητα, θέλω να είμαι
καθαρός. Οταν παίρνεις μια απόφαση και λες “θα βγάλω έναν συρμό για να τον
ανακαινίσω”, γιατί πρέπει να πάρεις μια απόφαση και να πεις “χρειάζεται
κλιματισμό; Ναι, χρειάζεται”. Πρέπει να το βγάλω απ’ τη λειτουργία, να τον
ανακαινίσω, να του αλλάξω και τα μηχανολογικά του και να τον ξαναβάλω. Αυτό
λοιπόν θα γίνει. Στον ΗΣΑΠ έχουμε συρμούς απ’ το 1980», σημείωσε και ανέφερε
ότι τα λεωφορεία έχουν κλιματισμό.
Πότε θα
«φύγουν» τα τρόλεϊ
Ο κ.
Κυρανάκης αναφέρθηκε και στην επερχόμενη κατάργηση των τρόλεϊ, κάνοντας λόγο
για ένα απαρχαιωμένο και ενεργοβόρο σύστημα.
Οπως είπε,
το τέλος των τρόλεϊ θα δοθεί σε δύο φάσεις:
-ξήλωμα
καλωδίων και στύλων σε Αθήνα και Πειραιά, εκτός από μεγάλους κεντρικούς δρόμους
όπως η Συγγρού, όπου θα πυκνώσουν τα δρομολόγια των τρόλεϊ
-Αγορά νέων
ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία θα αντικαταστήσουν τα τρόλεϊ.
Διευκρίνισε μάλιστα, ότι οι εργαζόμενοι θα απορροφηθούν στο σύνολό τους στο δίκτυο των λεωφορείων.
kathimerini.gr
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
0 Σχόλια