Να αξιολογήσουν τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας καθώς και τις υπηρεσίες δημοτικής συγκοινωνίας του δήμου τους καλούνται αυτές τις μέρες οι πολίτες, στο πλαίσιο της ενεργοποίησης της νέας πλατφόρμας της κυβέρνησης για την αξιολόγηση διάφορων υπηρεσιών του ελληνικού δημοσίου. Συμπληρώνοντας πάντως το σύντομο ερωτηματολόγιο, διαπιστώσαμε ότι η αξιολόγηση είναι εντελώς επιφανειακή, αφού το μόνο που ζητείται είναι η βαθμολόγηση των υπηρεσιών από το 1 ως το 10, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η εξαγωγή συμπερασμάτων για επί μέρους συγκριμένα προβλήματα αλλά και το τι ακριβώς πρέπει να αλλάξει (στο τέλος υπάρχει χώρος και για κείμενο). Δίνοντας μία ενιαία βαθμολογία και για το μετρό και για τα λεωφορεία και για το σύστημα εισιτηρίων και την εξυπηρέτηση από το προσωπικό, προφανώς ο μέσος όρος από μόνος του δεν θα σημαίνει τίποτα…
Επιπλέον, η
έρευνα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και αντιεπιστημονική αφού
δεν προϋποθέτει την χρήση των υπηρεσιών πριν την βαθμολόγησή τους (ούτε καν
κατά δήλωση των συμμετεχόντων). Έτσι, κάποιος θα μπορούσε να δώσει χαμηλή
βαθμολογία επειδή κάτι έχει ακούσει για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αν και δεν τα
χρησιμοποιεί ποτέ, ή υψηλή επειδή ίσως βλέπει φιλικά τη σημερινή
κυβέρνηση.
Και οι πιο
επιστημονικές έρευνες πάντως που κατά καιρούς γίνονται για λογαριασμό του ΟΑΣΑ
δεν μας έχουν κάνει σοφότερους, αφού τις ελάχιστες φορές που δημοσιεύεται
κάποιο αποτέλεσμα, αυτό βρίσκει τους περισσότερους επιβάτες
ικανοποιημένους από τις συγκοινωνίες. Έτσι, ο οργανισμός δεν μπαίνει
στον κόπο να κάνει κάποια αναφορά στο τι πρέπει να αλλάξει για να βελτιωθεί η
εξυπηρέτηση των επιβατών.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
0 Σχόλια